شنبه 6 مرداد 1403
تمدید مهلت ثبت نام در بيستمين جشنواره تجسمي جوانان تا پايان تيرماه بازگشت

تا پايان تيرماه

مهلت ثبت نام در بيستمين جشنواره تجسمي جوانان تمديد شد

مهلت ثبت نام در بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان تا پايان تيرماه تمديد شد.

به گزارش روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي، سعيد فلاح فر؛ دبير هنري بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان با اعلام اين خبر گفت: با توجه به استقبال هنرمندان جوان مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پايان تيرماه جاري تمديد شد.

فلاح فر در ادامه گفت: بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان 16 تا 25 سال برگزار می شود و هنرمندان جوان متولد اول شهریور 1368 تا اول شهریور 1377 می توانند برای شرکت در مرحله انتخابی در سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir تا 31تیر ماه ثبت نام کنند و حداکثر تصویر  پنج اثر خود را ارسال کنند.

پذیرفته شدگان نهایی برای حضور در جشنواره بر اساس تفکیک هر استان تا 15 مردادماه اعلام می شود.

  بیستمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان مانند دوره های قبل به صورت کارگاهی برگزار می شود و هنرمندان جوان در کارگاههای جشنواره اثر هنری تولید و ارائه می کنند و در پایان برگزیدگان معرفی می شوند.

بيستمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ها شهریور ماه سال جاری در استان گلستان برگزار می شود. 

 روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی

تاريخ خبر:  1392/04/23